"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, március 22, 2006

Ma olyan jó kis kellemes tavaszi szél fújdogált mifelénk, hogy elmentünk a pocaklakóval sétálni egy fél órácskára, aztán jól el is fáradtunk, úgyhogy séta után pihegtünk egy fél órácskát...
Na meg mostanában eléggé stresszel egy-két dolog itt nálunk az internettel kapcsolatban. Nem irom le az egész történetet, az a lényeg, hogy két hónapja megrendeltünk egy bizonyos szolgáltatást - egy nem éppen olcsót - és azóta sem működik. Hadd ne mondjam el, hogy mennyi telefonba került már és mennyire nem értik, hogy nem segitőkészek. Egyszer már kiderült, hogy az ő hibájukból vagyunk még mindig ebben a helyzetben, aztán most a héten kiderült, hogy ez csak egy feltételezés volt. Ma eljutottam arra a pontra, hogy kértem az egyik fiatalembert a sok közül - akikkel az utóbbi hónapokban kommunikáltam - hogy bizony adja meg nekem valami felettesének az elérhetőségét. Aztán ekkor félelem költözött a hangjába, és elkezdett magyarázkodni. Tudom nem teljesen értitek miről is beszélek, de ez a dolog annyira idegesit már, hogy néha aludni sem tudok, csak gondolkodom mit lehetne csinálni és kivel lehetne kiabálni, hogy történjen már valami. Talán annyit tehetünk, hogy hálát adunk Istennek, hogy nem csak egy egyszerű ember vagyok, hanem keresztény, mert ha nem igy lenne, lekiabálnám a fejüket. Igy meg legalább próbálok kedves lenni :-)
Szóval akárki is vagy te kedves olvasó, szükségünk van egy kis imára ebben a dologban. G azt mondta ma, hogy akkor kellene majd felhivnom őket amikor beindulnak a fájások és akkor kiabálhatnék velük ... Én meg mondtam, hogy lehet a szülés is előbb fog beindulni annyira stresszes ez az egész, és majd még ezért is fizetni fognak :-))) Na jólvan, most jól kimondtam magamból. Nagyjából legalábbis.

Amúgy meg 39 napunk van kispajtás érkezéséig. Ma is kaptunk egy pár kisruhát, olyan édik. Macik meg kutyák meg ilyesmik vannak rajtuk. Igazi kisfiúsak.
Olvasok egy könyvet, a kismama naplója, ez a cime, nem tudom olvastátok-e, de nekem nem nagyon tetszik. Elég nyersen fogalmaz az iró leányzó néha-néha, vagy csak én vagyok túl konzervativ ?!?! Azt nem hinném :-) ühüm.

Nincsenek megjegyzések: