"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, július 31, 2007

Az a nagy helyzet, hogy itt még mindig rettentő meleg van és lihegve másszuk a mászókat és ezerrel fogyasztjuk a vizkészleteinket. Hétvégére mondanak egy kicsit kellemesebb időjárást, addig meg pihegünk tovább.

Házat illetően az a hir, hogy nincs hir. Hehehe. Ha majd valami biztosat tudok beszámolok. Azért megsúgom, hogy a gondolataink mai állása szerint lehet, hogy mégis belevágunk...és a legelső házon gondolkodunk amit megnéztünk...na de, psssszzzzztt.

Noah nő mint a gomba, mondja, hogy baba és mutogat minden fényképet amin baba található. Most éppen megint orr- és nyálfolyásos időszakában van, úgyhogy fogacska neked üzenem...sok szeretettel várunk! Hizni nem akar, de most már csak azért sem aggódom, mert mióta beszüntettem a túl sok keksz meg miegymás evését, LÁTHATÓAN több ételt pakol a szájába. Vagyis látom rajta, hogy éhes és befalna egy fél disznót. Ezen még magam is jót mosolyogtam, mert elképzeltem ahogy falja a fél disznót. Na jó, egy kicsit szórakozott vagyok ma. De ez csakis a meleg miatt lehet.

Még egy vicces sztorit elmesélek. Kicsit ciki, de vicces. Velem történt, tegnap este. Noah valahogy furcsa módon nem gondolta úgy 9-kor, hogy aludnia kellene, úgyhogy nagy magyarázásba és játékba kezdett az ágyában. Fél 10 felé bementem hozzá, hogy majd akkor anyu segit elaludni. Az lett belőle, hogy anyukája is elaludt vele. Én később fölkeltem és kijöttem, de már annyira félálomban voltam, hogy mondtam G-nek, hogy akkor én most irány-surány megyek aludni. Meg is tettem. Az álmomban valami könyvek voltak amikről azt hittem, hogy kint maradtak a füvön. Gondoltam ki kell értük mennem, mert ha a locsoló bekapcsol reggel akkor eláznak. Ezt álmodom. Felébredek és kijövök G-hez - szinte alva -, hogy G a könyvek kint maradtak, be kell őket hozni. Rám néz, és megkérdezi, hogy miről beszélek. Akkor kapcsoltam azt hiszem, hogy csak álmodtam az egészet, úgyhogy visszaballagtam az ágyba és aludtam tovább. Ennyi.

Nincsenek megjegyzések: