"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szerda, július 11, 2007

A "szennyes ruha tréningemből" nem lett semmi tegnap, nem úgy jött ki a lépés ugyanis. Mivel nagyon meleg volt, a ruhától már jóval a fürdés előtt megszabaditottam, igy csak egy szál pelenkában pucérkodott Noah. Mosni meg nem mostam tegnap, igy a tiszta ruhácskát sem tudtuk elhurcolni a szobájába. Igy jártunk. Tréning későbbre halasztva.

Viszont nemsokára ki kell derülnie mi lesz a következő lépés az életünkben. Költözünk, maradunk, nem költözünk, házat veszünk, vagy bérlünk??? ÁÁÁÁÁÁÁÁ..... Mindenesetre totál békességem van az egészben, igyhát úgy várom a napot mint gyerekként a karácsonyt. Erről ennyit.

Szombaton egész családostul elmegyünk a piacra, merthogy itt olyan is van. Ez a város egy "kis Európa". Ezért szeretem. A piac az nem ruhás piac, hanem mindenféle helyben termesztett gyümölcs, zöldség meg ilyesmi. Izgi. Nagyon szeretem az ilyen piacokat. Abban reménykedem hátha valakinek van olyan igazi lecsónak való paprikája...nagyon megkivántam a minap a lecsót...a boltban pedig bár találtam paprikát...olyan kis csoffadtak és picik voltak. Dehát ne legyünk elégedetlenek, nem igaz? Vegyük számba azt, hogy a másik boltban egyáltalán nincs is olyan paprika. Sőt amikor fizetni akartam a pénztáros még azt is megkérdezte, hogy mi is a neve ennek...gondolom annyian vesznek ilyen paprikát :-) Őrület.
Most jutott eszembe...lehet, hogy valami anyóka még IGAZI túrót is készit valahol itt Boise-ban...nem hiszem. Azt mondtam már, hogy gyalázat az a túró amit ők túrónak hivnak? Kb. olyan az állaga mintha tejföl lenne és vannak benne kb. borsó nagyságú túró darabkák. Arra gondoltam megpróbálom összeturmixolni...hm...
Egyenlőre még abból a túróból élek amit tesómék hoztak márciusban Jersey-ből...mert az az IGAZI túró. Ott aztán minden van. Magyar mustár, majonéz, kolbász amit csak eltudsz képzelni. Ez meg itt Boise, itt furcsán néznek rám hogyha fehérrépát veszek...nem baj, az ő bajuk :-))

Nincsenek megjegyzések: