"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, július 06, 2007

Babuka megint nem aludt délután...remélhetőleg ez ismét azt fogja jelenteni, hogy most naggggyon fáradt és jó nagyot alszik az éjszaka. Meglátjuk!
A brassói tegnap este elmaradt (ma csináltam meg), a pizza győzött...Van itt egy pizzéria és nagyon finom olyan igazi kövön sütött pizzát csinálnak. Viszont mivel tegnapra terveztem a brassóit, minden felapritva várt rám a hűtőben, igy hamar megvolt a vacsi. Csináltam mellé ecetes uborkasalátát...nyammmmm.

Délután együtt elmentünk Noah utolsó úszás órájára. G is bent volt velünk a vizben, persze ez rendkivül tetszett Noah-nak. A poén az volt, hogy Susan-ék otthon felejtették a fényképezőjüket, de én nagyon büszke voltam mert nálam volt a miénk. John próbált késziteni néhány fotót, amikor is rájöttünk, hogy a kártya nem volt benne :-(( Elfelejtettem visszatenni. Szóval fényképek nélkül, de nagy élményekkel tértünk haza. Noah még egy kis oklevelet is kapott, hogy részt vett a toddler úszáson. Hehehehe.
Fürdés után várost néztünk - ez is tegnapról mára csúszott. Egyre jobban tetszik nekem Boise. Megálltunk egy turista információs irodánál és összeszedtünk jó sok prospektust, hogy miket lehet itt csinálni. Rengeteg gyönyörű hely vár ránk amit meg kell néznünk :-)

Holnap G és John mennek egy kis túrára a hegyekbe...kicsit felfedezik a környéket. Hogy mi mit csinálunk??? Megpróbáljuk egy kicsit lazára venni, aztán estére elmegyünk a gyülibe. Hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések: