"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, július 01, 2007

A pelusokról annyit, hogy szombaton megkaptam őket, viszont nagyok...mivel az én toddler-em még 10 kg sincs :-)) de nem baj, várunk még egy kicsit és majd később használjuk őket. Igy most szépen a dobozból a fiókba kerültek. A hétvégénk gyorsan eltelt...G a kocsija tetejére szerelt valami speckó csomagtartót, meg autókat, motort mosott. Ez utóbbiban Noah is nagyon sokat "segitett". Jó nagyot pacsált a vödörben és a kis kezeivel tapicskolt az autón. Anyuci meg mosott, főzött, takaritott. A nagy hirem az, hogy találtam a boltba valami kolbásznak kinéző dolgot és ma azt sütöttem reggelire kint a grillen. Természetesen van még egy kis Univeres igazi otthoni mustárom ( ez a kedvencem ) és az egésznek teljesen otthoni feeling-je volt és még ráadásul az ize is otthoni volt. Úgyhogy ez a nap jól kezdődött. Az ilyen új felfedezéseimre mindig akkor kerül sor amikor valamilyen oknál fogva totál egyedül szabadulok be a boltba.

Noah-val sokat próbálunk olvasgatni mostanában. Sok olyan könyvecskéje van amit még otthonról hoztunk és olyan igazi kemény oldalai vannak. Van hogy csak odamegy és leül velük, nézegeti őket, megkeresi a cicát, kacsát benne és már mondja is, hogy aúúúúú és hápháp... Már régebben is tudtam erről a jó kis
oldalról, de most aztán belevetettük magunkat az olvasásba. Valamelyik nap az ölembe ült Noah és mindenféle ficánkolás nélkül végig tudtam olvasni neki egy mesét. Legújabban a fürdés közbeni olvasást gyakoroljuk. Persze játszik közben meg belebeszél...de az olyan édes...elmondja a véleményét a meséről.

Nincsenek megjegyzések: