"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, július 27, 2007

Éppen a minap panaszkodtam egy kicsit G-nek, hogy képzelje el, hogy vettem egy jó nagy zacskó bébirépát, hogy majd adjak Noah-nak belőle néha a kekszek helyett...mondom neki, hogy hazajöttem a boltból és sehol nem találtam a répácskákat. Kicsit meg is szomorodtam, hogy most akkor mi lesz ... ez kb 1,5 hete volt. Ma megtaláltam őket. Annak a szatyornak a legalján voltak amibe a krumplit szedegettem. Sajnos már nem voltak ehető állapotban :-) Hát ez az én formám. Úgyhogy ma jól úgy döntöttem, hogy mivel egy kis hazai izre vágytam, csinálok paprikás krumpedlit. Ott rotyog a tűzhelyen. Jaj de fincsi lesz. Remélem Noah is legalább annyira fog örülni mint én, hogy azt kap ebédre.

Még azt meg kell, hogy osszam veletek, hogy megnéztem a Die Hard 4. részét. (Lehet, hogy sokaknak úgy tűnik, hogy milyen sok időm van filmeket nézni...de nem ám:-))
Szóval megnéztem és nekem nagyon tetszett. Punktum.

Nincsenek megjegyzések: