"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, július 15, 2007

Tudom kicsit levagyok maradva a hirekkel házügyben...sőt, az "újabb" döntésünk is tudom egy kicsit kusza...mármint az egész helyzet, amit még én sem értek teljesen. Az történt, hogy a csütörtöki elég nehéz döntésünk után, újabb dolog állt fenn. A döntésünk egyik része az volt, hogy mindenképpen ki kell költöznünk az egyik külvárosi részbe. Viszont ha már kiköltözünk oda, akkor legyen az a rész, ahol G dolgozik...ez egy bölcs gondolat, ugyebár. Pénteken viszont rájöttünk, hogy UGYANANNYI pénzért amit bérletre szánnánk, már házat tudnánk venni azon a környéken. A havi törlesztőrészlete azoknak a házaknak ugyanis pontosan annyi mintha bérelnénk egyet. Ez a felfedezés természetesen ÚÚÚJJJJRRRRAAA gondolkodásra késztetett bennünket. Ez a ház pl. nagyon tetszik nekünk... vagy ez... vagy éppen ez sem rossz. Annak a gondolata, hogy esetleg SAJÁT házunk lenne, hát mit ne mondjak, eléggé felcsigázott :-) Mit gondoltok??

Tegnap G-nek be kellett mennie dolgozni, úgyhogy Noah és én ismét együtt tölthettük a napot. Hehehe. Persze ez vicc volt, mert ugyebár mindig együtt töltjük a napot. Hehehe.
Mivel már délben bement és csak éjfél körül ért haza, fogtam magam és nem főztem! Ettünk maradékot meg mélyhűtött dolgokat. Aztán mikor hazajött azzal lepett meg, hogy nem végeztek és ma is mennie kell...
A lényeg az, hogy mivel egyedül voltam itthon este, sikerült megnéznem az Evan Almighty-t. NAGYON tetszett és mint mindig Isten ezen keresztül ébresztgetett rá néhány dologra. Nagyon furfangos ez a mi Istenünk nem? :-)) Igy is szól...meg úgy is szól... :-)
A filmet egyébként mindenkinek nagyon tudom ajánlani, volt egy rész amikor annyira elkezdtem nevetni, hogy meg kellett állnom és kimennem, nehogy felébresszem Noah-t :-)))

Ja igen, a piac!! Az nem volt annyira érdekes mint amit vártam... nem az az IGAZI piac volt, hanem az ún. városi piac. Amolyan show féle. Volt zöldség-gyümölcs mindenféle, de egyrészt nagyon drága, másrészt meg nem is annyiféle mint amit én szerettem volna. Mindenesetre jó kikapcsolódás volt, Noah nagyot rohangált a parkban mi meg kint voltunk a szabadban.

Nincsenek megjegyzések: