"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

péntek, október 20, 2006

Ahogy mondtam tegnap, ma is útra keltünk Noah-val. Minden tök jó volt, "csak" kétszer tévedtem el, vagyis tudtam hol vagyok, mert már jártunk arra, de aztán egy nagyon érdekes úton jutottam haza. Mentem mentem, egyszercsak látom, hogy hoppá hát tudom hol vagyunk, jaj itt lakunk. Féééék. Vicces volt.

A délelőtt nagyon jó volt, egy másik lány is eljött, két babával. Jót beszélgettünk és megállapitom igy utólag, hogy ez a lány nagyon szimpatikus nekem. Hétfő estére hivatalosak vagyunk hozzájuk vacsira. Az Ő férje is valamiféle geek.... :-)

Ugyanettől a lánytól kaptam egy infót nem régen, hogy ma és holnap van az ún. Kiddie-Kart itt Boiseban. Ez egy olyan valami amit évente kétszer rendeznek meg és eladhatsz és vehetsz MINDENFÉLE dolgot ami gyerekkel kapcsolatos - játék, ruha stb. Holnap megpróbálunk elmenni. Ha találunk, szeretnék venni Noah-nak egy olyan - bocs, nem tudom mi a hivatalos neve - járókát amibe beteszed és beleül és megy vele. Na ezt jól elmagyaráztam. Tudjátok miről beszélek, nem? Persze gondolom fogok találni sok már érdekes dolgot is :-))))

G jobban van, ma már elment ügyeket intézni. Mikor hazajöttem mondta, hogy közbe jutott eszébe, hogy már elkellett volna mennie a rendszámtáblámért, úgyhogy most elment és elintézi azt is.
Noah ma jó baba, már egyre több időt tud egyedül ülni és néha ha fel akar borulni, megtámasztja magát a karjával.

Nincsenek megjegyzések: