"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

csütörtök, október 19, 2006

Hideg van, esik az eső. Ősz van itt minálunk is.
Ma azon kivül, hogy Noah-val elmentem a boltba nem is nagyon tervezünk mást. G ágyba van, elkapott valami nyavalyát, hányinger ilyesmi. Nekem is volt éjszaka de délelőtt egyszer csak elmúlt. Noah-val is javult kicsit a helyzet. Ma - még - nem hányt :-) és odalent is minden rendben volt...

Megnéztem a térképen a holnapi célt. Hát igencsak bonyolult, kiirtam magamnak hol merre kell menni, majd elmesélem a kalandot.

Isten ma nagyon megerősitett, hogy próbáljam meg a napokat egyenként megélni. Sokszor van ugyanis, hogy azon gondolkodom, hogy holnap mit kell csinálni és már előre aggódom, és igy az aznapnak is lőttek. Bummm...
Tegnap este is úgy feküdtem le, hogy na, mi lesz ma, tök uncsi lesz, stb. És közbe G beteg lett és őt ápolom meg babázok.
Nem tudjuk mi fog a következő nap történni.
Ez volt a mai napi bölcsességem a számotokra :-)))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

de jó, hogy ilyen jól vagytok, nagyon örülünk nektek és a sok beszámolónak is, nagyon jól csinálod, Gabi, csak így tovább, imádkozunk értetek!
puszi és jobbulást a betegeknek!
lili

Névtelen írta...

szóval lili voltam...

Gabi írta...

Köszi Lili a bátoritást és nagyon köszi az imákat. Kellenek....