"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, október 17, 2006

Tegnap összesen négyszer cseréltem Noah ruháját :-). Reggel azzal kezdtük, hogy miután evett, az egészet sugárba kihányta. Eléggé érdekes volt, tényleg úgy jött belőle mintha a csapból folyt volna. Utána pedig semmi. Tök jó kedv semmi furcsaság. Aztán kakilt hatalmasakat úgy, hogy mindenhol jött kifelé a pelenkából.
Szerintem most kezd valamit csinálni a tápszer. Ugyanis kb. 1 hete ha jól emlékszem reggel és este elkezdtem neki tápszert adni, egyrészt azt olvastam, hogy a gyerekek fő tápláléka egy éves korukig anyatej vagy tápszer legyen. Mivelhogy anyának már nemigen van anyateje, ezért maradt a tápszer. Szereti, issza, minden szupi, de lehet, hogy ezek az elég folyós - bocsi - dolgok ezért vannak.

Amúgy minden megy a maga útján. G ma elment és vett a kis irodájába asztalkákat meg fiókokat azokat szerelgeti éppen össze. Én ma vettem pár dolgot a konyhába, papirtörlő tartót, meg ilyesmiket.

Holnap reggel - ha minden jól megy - Noah meg én megyünk a gyülibe megint erre a mamás biblia órára. Ez lesz az első alkalom, hogy ő meg én egyedül megyünk autóval a gyülibe. Izgi.

Már kipróbáltam két új receptet, mindkettő bejött. Közben pedig arra is rájöttem, hogy rendes kis háziasszony gyanánt nem csak főtt kaján kell törnöm a fejem, hanem a többin is. Teljesen új ez a helyzet, Vajtán ugyebár az ember akkor főzött, ha egy kicsit nem akart fönt enni a kastélyba. Itt pedig mindhárom étkezést ki kell találni. DE, állok elébe és alig várom, hogy mindenféle új receptet kipróbáljak. Még várom a recepteket, irjatok. És köszi azoknak akik adtak egy-két tippet.

Nincsenek megjegyzések: