"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

kedd, október 24, 2006

Olyan nagyon édi volt Noah tegnap, úgy sajnáltam. Láza volt, de nagyon jól viselkedett, és egész nap kézben akart lenni. Persze nem bántam, látszott rajta, hogy nem érzi jól magát. Adtunk neki lázcsillapitó cseppecskéket, és jó nagyokat aludt napközben is. Mára viszont láthatóan jobban érezte magát, sokat nevetett és estére kitalálta, hogy milyen jó azt mondogatni, hogy deddedddeeddde.... Apukájának is nagyon tetszett, és büszke volt rá, hogy azt mondja a kisfia, hogy dedde.
Délután elmentünk sétálni, azt hallottuk, hogy holnaptól nagyon hideg lesz, úgyhogy még gyorsan kihasználtuk a napsütést. Nem volt túl hideg, de azért picit csipős volt kint. Jól beöltöztettem manócskát, sapkába meg miegymásba.

Délután mikor elaludt, G itthon maradt vele, én pedig elmentem fodrász felfedező útra. Sajnos nem volt helyük éppen, de általában délelőtt nincsenek olyan sokan és akár időpont nélkül is vágnak hajat. Azért kiváncsiságból rákérdeztem, hogy mennyibe kerül festetni és vágni. Festés 45 dollártól, vágás 16. Kicsit nevetségesnek találtam, bár G még előtte felvilágositott, hogy itt ez ennyibe kerül. Főleg, hogyha tudod mekkora az én hajam. Mi kerül azon 45 dollárba. Kicsit elszontyolódtam, nem tudom mi legyen. Minden hónapban - merthogy a rövid hajat ám sűrűn vágni kell -, ki kell fizetnem 60 dollárt a hajamra????? Hm.Hm.Hm. Hümmögök.
Mondtam a G-nek, hogy biztos azért ilyen drága, mert itt szinte minden nőnek hosszú a haja és nem hiszem, hogy olyan sűrűn járnak fodrászhoz. Hát a fodrászoknak is élni kell valamiből, nem? Na de belőlem? :-)

Holnap reggel Noahval megyünk a női bibliaórára megint. Amúgy semmi egyéb terv holnapra, mikor hazajöttünk főzök majd valamit, aztán lehet, hogy megpróbálom ezt a fodrászosdit megint. Ezt a "főzök majd valamit" úgy irtam, mintha annyiféle ételkülönlegességet ismernék, hogy majd csak gyorsan választok valami egyszerűt és összedobom... Ha-ha-ha.... Kinevettem magam. Holnapra ugyanis azt találtam ki, hogy a jól bevált krumplit fogom karikákra vágni és a husival együtt tepsiben fogom kisütni. Mert hogy ez egyszerű és nem kell gondolkodni rajta :-)

Nincsenek megjegyzések: