"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, október 22, 2006

Elmentünk ebbe a Kiddie-Kart-ba, egy kicsit nagyobb durranásra számitottam. Persze volt minden, és találtam is ruhácskákat Noahnak - természetesen. Nagyon olcsó dolgok voltak, de pl. a játékok olyan kicsit túlhasználtnak tűntek, úgyhogy azt nem vettünk. De ruhák amiket vettem nagyon jó állapotban vannak és a legdrágább azt hiszem 3 dolcsi volt. Legközelebb hat hónap múlva lesz a következő.

A mai gyüli alatt Noahval végig kint voltam, van egy ún. cry room ahol hangszóróbal lehet hallgatni a tanitást és nagy ablakon keresztül ki lehet látni. Pont a dicsőités után megszólalt a babafigyelőm, úgyhogy rohantam ki. Noahnak drágámnak kis piros pöttyös volt a fejecskéje a sirástól. Hamar megnyugodott, aztán elaludt, ezért döntöttem úgy, hogy magammal viszem és nem megyek vissza a terembe. Igy végig aludta az alkalmat.
Utána elmentünk az üzletbe ahol az ülőgarnitúránkat vettük és még kiegészitettük egy fotallal meg egy asztallal, plusz (!!!) megvettük a konyhaasztalt és a székeket. Nagyon szuper hatalmas massziv asztal, tetszik. Ha minden jól megy kedden hozzák őket.

Noah babának ma estére láza lett!!!! Sose sose sose nem volt még beteg ez a kis manó. De úgy gondolom, hogy nem is beteg, a fogacskája miatt van. Este nem is akart enni, úgyhogy ma éjszaka biztos, hogy fel fog kelni. Adtam neki kis lázcsillapitó cseppecskét is. Egyébként már kb. egy hete nyüglődik a manó a fogacska témával, nem tudom mikor fog kibújni... Nem sokat tudok fogtémáról de azt tudom, hogy ez a menet sokáig eltarthat.

KÉPEK:

Ezek a zoknik mindig lepottyannak...


A labda pedig mindig elgurul...


Milyen nagy baba vagyok már, nem gondoljátok???

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

csá Gabi, most itt vagyok az Ágiéknál Bogárdon és megmutatom neki a blogodat, mert kiváncsi volt, hogy mi van veled, hogy mekkora a Noah. Legyél jó, vigyázz Boise-ra és király, hogy már "csak kétszer" tévedsz el...wow. Na pá, most megyek, majd irok még később