"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

vasárnap, október 29, 2006

Tegnapra én is beteg lettem és abban sem vagyok biztos, hogy Noah javult-e vagy csak a gyógyszer miatt érzi jobban magát. Még mindig folyik az orra, be van dugulva és még a hangja is más. Éjszaka jobban aludt már, de sokat köhögött és forgolódott. Én lázas voltam múlt éjszaka és ma sem érzem túl jól magam. Nekem is folyik az orrom, zúg a fejem, fáj mindenem. De majdcsak jobb lesz ...
Garth tegnap elment este gyógyszer beszerző útra, hozott vitaminokat, cseppecskéket Noahnak, meg egy párologtatót amit Noah szobájába tettünk.
Úgyhogy a betegség miatt eléggé lassúak és "nyugisak" a napjaink, semmi különös nem történik, csak teát iszok és C vitamint szopogatok :-)
Noah közben egyre ügyesebben ül egyedül és kezd rájönni hogyan is lehet hason fekve arrébb mászni. Egyre jobban kezdi használni a kis lábait és kapálózik mint egy kis bogár :-)

Nincsenek megjegyzések: