"Maradjanak a szivedben azok az igék, amelyeket ma parancsolok neked. Ismételgesd azokat fiaid előtt, és beszélj azokról, akár a házadban vagy, akár úton jársz, akár lefekszel, akár fölkelsz." 5 Mózes 6:6-7

szombat, október 07, 2006

Elég rossz éjszakánk volt. Noah szinte semmit nem aludt - legalábbis úgy tűnt - és fent voltunk több mint két órán keresztül. Nem tudom mi lehetett a baj. Ma is nagyon nyűgös volt egész nap, sosem volt még ilyen. Legújabb szokása, hogyha fogom a kezemben elkezdi harapdálni az állam. Bekapja és jó erősen elkezdni rágni. Nagyon édi, lehet, hogy jön a fogacskája. Persze tegnap éjszaka mikor fent voltunk pityeregtem is egyet, mert már ANNYIRA de ANNYIRA szeretnék egy éjszakát végig aludni, hogy el sem tudom mondani. Néha mondom is a G-nek, hogy tudod mit szeretnék karácsonyra, azt, hogy aludhassak egy egész éjszakát.
Egyébként Noah ma 6 hónapos. Tényleg röpül az idő. De ha aludnánk éjszaka még jobban repülne :-)

Ma pedig vettünk egy LCD TV-t. Nagyon szép, G most éppen azzal "játszik". Én pedig kaptam turmixgépet, hogy azzal játszhassak majd.
Egyébként néha belegondolok, hogy mostantól kezdve főznöm kell majd és minden nap valami ennivalót tennem az asztalra. Kicsit ijesztő. Nem a tény, hogy készitenem kell valamit, hanem, hogy MIT. G eléggé válogatós, és ráadásul én magyar honban nőttem fel és tudok paprikás krumplit meg húslevest stb. csinálni de G ezeket nem szereti. Pláne nem a főzelékeket. A jó kis krumplifőzeléket fasirttal. Nyamm-nyamm, jaj most aztán tudnék egy jó nagyot enni.
Na de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy fogalmam sincs mit fogok főzni. Ha esetleg vannak jó receptjei valakinek, örömmel fogadom őket!!!!

Ja, és tegnap már egyedül elautókáztam a boltba. Szupi volt. Egyébként nagyon közel van :-)

Mára ennyi elég belőlünk, holnap megyünk gyülibe. Hurrááááááá, már nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések: